Навчальний план (спеціальність 014.04 “Середня освіта (Математика)”)
Галузь знань – Середня освіта (Математика)
Спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика)
Навчальні плани
Силабуси
2021 (заочне навчання)
Майстерність педагогічної діяльності
Вибрані розділи сучасного природознавства
Методика викладання математики
Історія і методика математики
Фінансова та актуарна математика
Додаткові розділи страхової математики
Методи розв’язування шкільних задач підвищеної складності
Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
Математичні моделі та методи сучасної теорії тестування в освіті
Математичний практикум
Основи сучасного курсу математики в школі
Основи математики
Виробнича інформаційно-обчислювальна практика
Педагогічна практика (ліцеї, гімназії та ін.)
Історія львівської математичної школи
Комп’ютерні технології тестування в освіті
Технології оцінювання навчально-пізнавальної діяльності учнів (студентів)
WEB-технології дистанційного навчання
Вибрані розділи сучасного природознавства
Методика викладання математики
Історія і методика математики
Фінансова та актуарна математика
Додаткові розділи страхової математики
Методи розв’язування шкільних задач підвищеної складності
Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
Математичні моделі та методи сучасної теорії тестування в освіті
Математичний практикум
Основи сучасного курсу математики в школі
Основи математики
Виробнича інформаційно-обчислювальна практика
Педагогічна практика (ліцеї, гімназії та ін.)
Історія львівської математичної школи
Комп’ютерні технології тестування в освіті
Технології оцінювання навчально-пізнавальної діяльності учнів (студентів)
WEB-технології дистанційного навчання
2022 (денне навчання)
Іноземна мова за професійним спрямуванням
Майстерність педагогічної діяльності в спеціалізованих ЗСО
Методика викладання математики
Вибрані розділи сучасного природознавства
Основи сучасного курсу математики в школі
Інформаційно-комунікаційні технології в освіті. Дистанційне навчання
Математичний практикум
Методика викладання поглибленого курсу математики в спеціалізованих ЗСО
Основи математики
Виробнича інформаційно-обчислювальна практика
Педагогічна практика (в ліцеях, гімназіях та інших ОЗ)
Проектування та менеджмент систем освітнього контенту
Філософські проблеми освіти і науки
Історія львівської математичної школи
Додаткові розділи теорії ймовірностей та математичної статистики в шкільному курсі математики
Методика викладання диференціального та інтегрального числення в шкільному курсі математики
Методика викладання математичної логіки та комбінаторики в шкільному курсі математики
Методика викладання тригонометрії в шкільному курсі математики
Майстерність педагогічної діяльності в спеціалізованих ЗСО
Методика викладання математики
Вибрані розділи сучасного природознавства
Основи сучасного курсу математики в школі
Інформаційно-комунікаційні технології в освіті. Дистанційне навчання
Математичний практикум
Методика викладання поглибленого курсу математики в спеціалізованих ЗСО
Основи математики
Виробнича інформаційно-обчислювальна практика
Педагогічна практика (в ліцеях, гімназіях та інших ОЗ)
Проектування та менеджмент систем освітнього контенту
Філософські проблеми освіти і науки
Історія львівської математичної школи
Додаткові розділи теорії ймовірностей та математичної статистики в шкільному курсі математики
Методика викладання диференціального та інтегрального числення в шкільному курсі математики
Методика викладання математичної логіки та комбінаторики в шкільному курсі математики
Методика викладання тригонометрії в шкільному курсі математики
2022 (заочне навчання)
Іноземна мова за професійним спрямуванням
Майстерність педагогічної діяльності в спеціалізованих ЗСО
Методика викладання математики
Вибрані розділи сучасного природознавства
Основи сучасного курсу математики в школі
Інформаційно-комунікаційні технології в освіті. Дистанційне навчання
Математичний практикум
Методика викладання поглибленого курсу математики в спеціалізованих ЗСО
Основи математики
Виробнича інформаційно-обчислювальна практика
Педагогічна практика (в ліцеях, гімназіях та інших ОЗ)
Проектування та менеджмент систем освітнього контенту
Філософські проблеми освіти і науки
Історія львівської математичної школи
Додаткові розділи теорії ймовірностей та математичної статистики в шкільному курсі математики
Методика викладання диференціального та інтегрального числення в шкільному курсі математики
Методика викладання математичної логіки та комбінаторики в шкільному курсі математики
Методика викладання тригонометрії в шкільному курсі математики
Методика викладання показникової та логарифмічної функції в школі
Майстерність педагогічної діяльності в спеціалізованих ЗСО
Методика викладання математики
Вибрані розділи сучасного природознавства
Основи сучасного курсу математики в школі
Інформаційно-комунікаційні технології в освіті. Дистанційне навчання
Математичний практикум
Методика викладання поглибленого курсу математики в спеціалізованих ЗСО
Основи математики
Виробнича інформаційно-обчислювальна практика
Педагогічна практика (в ліцеях, гімназіях та інших ОЗ)
Проектування та менеджмент систем освітнього контенту
Філософські проблеми освіти і науки
Історія львівської математичної школи
Додаткові розділи теорії ймовірностей та математичної статистики в шкільному курсі математики
Методика викладання диференціального та інтегрального числення в шкільному курсі математики
Методика викладання математичної логіки та комбінаторики в шкільному курсі математики
Методика викладання тригонометрії в шкільному курсі математики
Методика викладання показникової та логарифмічної функції в школі
Стажування викладачів, грамоти
Радул Тарас: Стажування Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 2015 р.
Холявка Ярослав: Стажування Центр мережевих технологій та IT-підстримки ЛНУ, 2016 р.
Бридун Вікторія: Стажування в рамках стипендійної програми OeAD University of Wien, 2017 p.
Банах Тарас: Стажування Shantu University (China), 2018 p.
Гринів Олена: Стажування University of Warmia and Mazury in Olsztyn, Erasmus+, 2018 р.
Бокало Богдан: Стажування ІППММ НАНУ, 2018 р.
Гуран Ігор: Стажування ІППММ НАНУ, 2018 р.
Малоїд-Глєбова Марта: Стажування ІППММ НАНУ, 2018 р.
Малоїд-Глєбова Марта: Стажування University of Warszaw, 2019 p.
Гринів Олена: Стажування University of Wroclaw, 2019 р.
Зарічний Михайло: Стажування Nipissing University (Canada), 2019 р.
Гутік Олег: Стажування ІППММ НАНУ, 2019 р.
Мельник Іванна: Стажування ІППММ НАНУ, 2019 р.
Романів Олег: Стажування ІППММ НАНУ, 2019 р.
Мельник Іванна: Сертифікат “Вдосконалення викладацької майстерності”, модуль 1, 2021 р.
Мельник Іванна: Сертифікат “Вдосконалення викладацької майстерності”, модуль 4, 2021 р.
Малоїд-Глєбова Марта: Стажування University of Vienna, 2022 p.
Бридун Вікторія: B2 Certificat Cambridge
Гринів Олена: B2 Certificat Cambridge
Гутік Олег: Подяка ВНУ 2017 р.
Гутік Олег: Подяка ЛНУ 2021 р.
Тарас Банах: Подяка Львівської ОДА 2022 р.
Тарас Банах: Грамота Львівської ОДА 2022 р.
Гутік Олег: Грамота Львівської ОДА 2006 р.
Гутік Олег: Грамота Львівської ОДА 2020 р.
Гутік Олег: Грамота Львівської ОДА 2021 р.
Гутік Олег: Грамота Львівської ОДА 2022 р.
Холявка Ярослав: Стажування Центр мережевих технологій та IT-підстримки ЛНУ, 2016 р.
Бридун Вікторія: Стажування в рамках стипендійної програми OeAD University of Wien, 2017 p.
Банах Тарас: Стажування Shantu University (China), 2018 p.
Гринів Олена: Стажування University of Warmia and Mazury in Olsztyn, Erasmus+, 2018 р.
Бокало Богдан: Стажування ІППММ НАНУ, 2018 р.
Гуран Ігор: Стажування ІППММ НАНУ, 2018 р.
Малоїд-Глєбова Марта: Стажування ІППММ НАНУ, 2018 р.
Малоїд-Глєбова Марта: Стажування University of Warszaw, 2019 p.
Гринів Олена: Стажування University of Wroclaw, 2019 р.
Зарічний Михайло: Стажування Nipissing University (Canada), 2019 р.
Гутік Олег: Стажування ІППММ НАНУ, 2019 р.
Мельник Іванна: Стажування ІППММ НАНУ, 2019 р.
Романів Олег: Стажування ІППММ НАНУ, 2019 р.
Мельник Іванна: Сертифікат “Вдосконалення викладацької майстерності”, модуль 1, 2021 р.
Мельник Іванна: Сертифікат “Вдосконалення викладацької майстерності”, модуль 4, 2021 р.
Малоїд-Глєбова Марта: Стажування University of Vienna, 2022 p.
Бридун Вікторія: B2 Certificat Cambridge
Гринів Олена: B2 Certificat Cambridge
Гутік Олег: Подяка ВНУ 2017 р.
Гутік Олег: Подяка ЛНУ 2021 р.
Тарас Банах: Подяка Львівської ОДА 2022 р.
Тарас Банах: Грамота Львівської ОДА 2022 р.
Гутік Олег: Грамота Львівської ОДА 2006 р.
Гутік Олег: Грамота Львівської ОДА 2020 р.
Гутік Олег: Грамота Львівської ОДА 2021 р.
Гутік Олег: Грамота Львівської ОДА 2022 р.
Угоди про співпрацю
Рецензії
Звіт за результатами опитування студентів щодо якості освітньої програми
Громадське обговорення проекту освітньої програми
Всі зауваження та пропозиції щодо вдосконалення освітньо-професійної програми “Середня освіта (Математика)” просимо надсилати на адресу гаранта освітньо-професійної програми доц. Гутіка Олега Володимировича oleg.gutik@lnu. edu.ua .
Засідання робочої групи:
Протокол 1
Протокол 2
Протокол 3
Протокол 4
Засідання робочої групи:
Протокол 1
Протокол 2
Протокол 3
Протокол 4
Методичні вказівки до виконання курсових/магістерських робіт
Методичні вказівки до виконання курсових робіт для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 014.04 Середня освіта (Математика) 2021 p.
Методичні вказівки до виконання магістерських робіт для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 014.04 Середня освіта (Математика) 2021 p.
Методичні вказівки до виконання курсових робіт для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 014.04 Середня освіта (Математика) 2022 p.
Методичні вказівки до виконання магістерських робіт для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 014.04 Середня освіта (Математика) 2022 p.
Методичні вказівки до виконання магістерських робіт для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 014.04 Середня освіта (Математика) 2021 p.
Методичні вказівки до виконання курсових робіт для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 014.04 Середня освіта (Математика) 2022 p.
Методичні вказівки до виконання магістерських робіт для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 014.04 Середня освіта (Математика) 2022 p.
Відомості про самооцінювання освітньої програми