Іноземна мова (111 Математика)

Тип: Нормативний

Кафедра:

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
13Залік
23Залік
33Залік
43Іспит

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
164МТК-11
МТА-11
264МТК-11
МТА-11
364МТК-21
МТА-21
464МТК-21
МТА-21

Опис курсу

Курс розроблено таким чином, щоб сформувати та розвинути у студентів англомовну професійну комунікативну компетентність на рівні, що відповідає B1 згідно з Загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти. Це передбачає оволодіння студентами англійською мовою як засобом комунікації в усній і письмовій формах в соціально-побутовій та соціально-культурній і професійній сферах на основі здобутих знань про систему англійської мови, особливості функціонування мовних конструкцій, моделей та структур, сформованих мовленнєвих, навчальних, когнітивних умінь і навичок, комунікативних стратегій, а також формування у студентів здатності будувати ефективні мовленнєві діяльність та поведінку.

Зміст формування англомовної професійної комунікативної компетентності передбачає розвиток у студентів низки компетентностей: лінгвістичної, мовленнєвої та соціокультурної.

Сформованість лінгвістичної компетентності майбутнього фахівця передбачає знання системи мови, її законів, правил та особливостей, а також її функціонування у процесі іншомовної комунікації. Мовленнєва компетентність полягає в опануванні студентами умінь говоріння, читання, аудіювання та письма. Зокрема компетентність у говорінні передбачає опанування уміннями монологічного та діалогічного мовлення. Лексична компетентність включає лексичні знання і мовленнєві лексичні навички, граматична – граматичні знання і мовленнєві граматичні навички; фонологічна – фонетичні знання та мовленнєві слухо-вимовні навички. Основою соціокультурної компетентності є сформованість цілісної системи уявлень про національно-культурні особливості країни, мова якої вивчається. Розвиток соціокультурної компетентності на цьому етапі вимагає формування у майбутнього фахівця соціокультурних і соціолінгвістичних знань, умінь і навичок, які забезпечують його входження в іншомовне середовище і сприяють його соціалізації у ньому.

Рекомендована література

Основна література:

  1. Heyderman E., May P. Cambridge Complete PET (Student’s Book & Work Book). – Cambridge: Cambridge University Press, 2010. – 239 p.
  2. Dorozhkina V.P. Extensive English Course for Mathematicians. Moscow: Moscow University Publishing House, 1986. 341p.
  3. Ісаєва Г.Т., Комар Р.І., Веселівська В.М., Сологуб Л.В., Шумська О.А. Basic English. Підручник з англійської мови для студентів неспеціальних факультетів університету. – 3- тє вид., перероб і допов. – Львів: ПАІС, 2007. – 272 с.

Додаткова література:

  1. Evans, Virginia Round Up 5. English Grammar Practice. – Pearson Education Limited, 2007.
  2. Redman, Stuart. English Vocabulary in Use. /Pre-intermediate – Intermediate/. – Cambridge University Press, 2003.
  3. Ісаєва Г.Т. Improve your English. Посібник з англійської мови для самостійної роботи. – Львів: ПАІС, 2010.
  4. Ісаєва Г.Т., Микитенко Н.О. Enjoy your Home Reading. Навчальний посібник для самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів гуманітарного та природничого профілів. – Львів: Видавничий центр ЛНУ, 2008
  5. Falk, Randee. Spotlight on the USA. – Oxford: Oxford University Press, 1993.
  6. Sheerin S., Seath J., White G. Spotlight on Britain. Second edition. – Oxford: Oxford University Press, 1993.
  7. Longman dictionary of contemporary English. / [director, Della Summers]. – New ed. p. cm. – Pearson Education Limited, 2003.
  8. Mann M., Taylore-Knowles S. Destination B1. Grammar and Vocabulary. – Oxford: Macmillan, 2007.

6. Інтернет ресурси.

Силабус: Syllabus_OK 5. Inozemna mova (ang_B1)

Завантажити силабус

Силабус: Syllabus_OK 5. Inozemna mova (ang_B2)

Завантажити силабус