Інформаційно-комунікаційні технології в освіті. Дистанційне навчання

Тип: Нормативний

Кафедра: алгебри, топології та основ математики

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
320Попадюк О. Б.МТОМ-21

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
320МТОМ-21Стельмах Я. Б.

Опис курсу

Метою вивчення нормативної навчальної дисципліни циклу професійної та практичної підготовки “ Інформаційно-комунікаційні технології в освіті. Дистанційне навчання” є забезпечення теоретичної та практичної основи підготовки майбутніх учителів математики до практичної діяльності, оволодіння сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями в освіті.

Ціллю вивчення дисципліни є створення умов для забезпечення становлення професійно компетентного вчителя математики, спроможного працювати на конкурсній основі в різних типах шкіл, який би вільно володів новітніми інформаційно-комунікаційними технологіями в освіті у змішаній та дистанційній формі навчання.

Рекомендована література

  1. Андрєєв О.О., Бугайчук К.Л., Каліненко Н.О., Колгатін О.Г., Кухаренко В.М., Люлькун Н.А., Ляхоцька Л.Л., Сиротенко Н.Г., Твердохлєбова Н.Є. Педагогічні аспекти відкритого дистанційного навчання. За ред. О.О Андрєєва, В.М. Кухаренка. ХНАДУ, Харків:«Міськдрук», 2013. 212 с.
  2. Вишнівський В.В., Гніденко М.П., Гайдур Г.І., Ільїн О.О. Організація дистанційного навчання. Створення електронних навчальних курсів та електронних тестів: навч. посібн. Київ: ДУТ, 2014. 140 с. URL: http://www.dut.edu.ua/uploads/l_786_40131752.pdf. (дата звернення 25.08.2024).
  1. Гуревич Р.С. Інформаційні технології навчання: інноваційний підхід : навч. посібн. / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія, Л. С. Шевченко; за ред. Гуревича Р. С. – Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2012. 348 с.
  2. Костікова І.І. Електронна педагогіка: монографія. Х.: «Смугаста типографія», 2015. 160 с.
  3. Морзе Н. В., Глазунова О. Г., Мокрієв М.В. Методика створення електронного навчального курсу (на базі платформи дистанційного навчання Moodle 3): навч. посібник. – К.: 2016. – 240 с.
  4. Змішане навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Навчально-методичний посібник / Оксана Пасічник, Юлія Єлфімова, Христина Чушак, Олена Шинаровська, Андрій Донець. — К.: 2021. — 92 с.
  5. Ракута В. М. GeoGebra 5.0 для вчителів математики. Алгебра (оновлена версія): Навчальний посібник. – 2020. – 75 с.
  1. Ракута В. М. GeoGebra 5.0 для вчителів математики. Планіметрія: Навчальний посібник. – Чернігів: ЧОІППО ім. К. Д. Ушинського, 2020. – 73 с.
  1. Ракута В. М. GeoGebra для вчителів математики. Стереометрія: навчальний посібник. – 2021. – 100 с.
  2. Безпека у кіберпросторі під час онлайн-навчання: головні правила для дітей та батьків URL: https://www.kmu.gov.ua/news/bezpeka-u-kiberprostori-pid-chas-onlain-navchannia-holovni-pravyla-dlia-ditei-ta-batkiv (дата звернення 25.08.2024).
  3. Навчально-методичні вказівки для проведення практичних занять з курсу «Формальна і неформальна дистанційна освіта. Інформаційні технології освітнього простору» для студентів-магістрів спеціальності освітні, педагогічні науки факультету педагогічної освіти. URL: https://pedagogy.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2020/03/metodychni-vkazivky_dystants_osvita-2023-1.pdf (дата звернення 25.08.2024).

Допоміжна література:

  1. Буйницька О.П. Інформаційні технології та технічні засоби навчання: навч. посібн. Київ: Центр учбової літератури, 2012. 240 с.
  2. Булах І. Є., Мруга М. Р. Створюємо якісний тест: навч. посіб. Київ: Майстер-клас, 2006. 160 с. URL: https://testcentr.org.ua/books/stvoryuyemo-yakisnyy-test.pdf. (дата звернення 25.08.2024).
  3. Гончарова О. М. Типізація засобів сучасних інформаційно-комунікативних технологій за видами інформаційної діяльності. URL: http://studentam.net.ua/content/view/7699/97/. (дата звернення 25.08.2024).
  1. Дзямулич Н. Використання хмарних сервісів – новий етап у розвитку освітніх інформаційно-комунікаційних технологій. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2014. № 10 (Ч. 1). 64 с.
  2. Засоби інформаційно-комунікаційних технологій єдиного інформаційного простору системи освіти України: монографія. Авт. кол. В. В. Лапінський, А. Ю. Пилипчук, М. П. Шишкіна та ін.; за наук. ред. проф. В. Ю. Бикова. Київ: Педагогічна думка, 2010. – 160 с.
  3. Кадемія М. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології навчання: термінологічний словник. Львів: Вид-во “СПОЛОМ”, 2009. 260 с.
  4. Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання: навч. посібн. Авт. колектив: А. В. Гета, В. М. Заіка, В. В. Коваленко та ін.; за заг. ред. Ю. Г. Носенко. Полтава: ПУЕТ, 2018. 261 с. URL:http://lib.iitta.gov.ua/711366/1/СУЧАСНІ%20ЗАСОБИ%20ІКТ%20ПІДТРИМКИ%20ІНКЛЮЗИВНОГО%20НАВЧАННЯ.pdf. (дата звернення 25.08.2024).

Інформаційні ресурси:

  1. https://classroom.google.com/
  2. https://www.coursera.org/
  3. https://www.ed-era.com/
  4. https://learningapps.org/
  5. https://prometheus.org.ua/courses-catalog/

Силабус:

Завантажити силабус